Modalități de înscriere în audiență în cadrul Primăriei Municipiului Turda

Vă anunțăm că, începând de astăzi, 27.02.2024, solicitările pentru înscrierea în audiență pot fi depuse fizic, la camera 16, din cadrul primăriei, conform următorului program:

Luni – Joi, în intervalul orar 08:00-14:30

Vineri, în intervalul orar 08:00-12:00

De asemenea, aceste solicitări se pot realiza și online, accesând următorul link: https://primariaturda.ro/cerere-de-inscriere-in-audienta

Important!

Cetăţenii sunt îndrumaţi să ofere informaţii cu privire la solicitările ce urmează a fi discutate în cadrul audienţelor precum şi datele lor de contact.

Înscrierea în audienţe se pot face doar pentru problemele care intră în competenţa Primăriei Municipiului Turda şi care pot fi soluţionate în cadrul legal de către executivul Primăriei.

PROGRAM AUDIENŢE

Primar CRISTIAN OCTAVIAN MATEI

Miercuri de la ora 14:00

Viceprimar PÂRLEA DANIELA

Joi de la ora 10:00

Secretar MĂRGINEAN MIHAELA

Luni de la ora 10:00

Şef serviciu: MUNTEANU SORINA

Marţi de la ora 14:00

Director executiv: GĂINĂ OVIDIU

Marţi de la ora 10:00

Şef seviciu: FÂNTÂNĂ MARIN

Marti şi joi: ora 10:00