Începând cu 3 ianuarie 2022, centrele de relații cu publicul ale Delgaz Grid se redeschid în toate cele 20 de județe din aria de activitate a companiei. Acestea vor funcționa între orele 8 și 13 în zilele de luni, miercuri și vineri, respectiv între orele 12 și 16 în zilele de marți și joi. În același timp, punctele de lucru vor fi deschise primele două săptămâni din fiecare lună.
În județul Cluj centrul de relații cu publicul funcționează la Cluj-Napoca, str. Decebal, nr. 93-95, iar punctul de lucru se află la Turda, pe str. Republicii, nr. 26.
La centrele de relații cu publicul și punctele de lucru ale Delgaz Grid sunt preluate solicitările clienților privind racordarea la rețea, accesul la sistemul de distribuție, avize amplasament, puneri în funcțiune instalații de utilizare, copii după documentații tehnice, reclamații/sesizări/informații.
De asemenea, în cadrul acestora, se pot depune fișele de verificare/revizie a instalațiilor de utilizare gaze naturale sau se pot solicita copii după facturile de prestări servicii, emise de către Delgaz Grid.
Ca alternativă la deplasarea la centrele de relații cu publicul recomandăm clienților utilizarea platformei www.delgaz.ro unde, prin crearea unui cont, aceștia au posibilitatea depunerii online a cererilor/documentelor de acces la sistemul de distribuție.
Clienții pot depune documentele necesare accesului la sistemul de distribuție a gazelor naturale/energiei electrice la centrele și punctele de lucru, dar și online pe site-ul delgaz.ro.
Totodată, clienții pot scrie pe adresele de e-mail, unde pot transmite orice fel de solicitare, https://delgaz.ro/despre-noi/servicii-online.